r.i.p vattenkokare

Hej! kom inte in på internet imorse! alltid är det nåt som är fel asså :O
Har sovit grymt dåligt inatt , vaknade hela tiden -.- inte bra. Gick upp vid 11, tog en dusch och sen gick jag upp och åt min vanliga frukost te och två rostade mackor :D Klädde på mej min rosa tunika och sen åkte vi hem till mormor och morfar! har varit där hela dagen.
Morfar hade åkt och köpt en dator! fast han hade inte kommit på hur man fick igång den .. haha och internet hade han inte fixat heller hmm.. Han fick lite hjälp av experten! det vill säga jag (;

Kom hem för en halvtimme sen . Skulle sätta på vatten i vattenkokaren och då funkade den inte :'( typiskt! min älskade vän... nu måste jag värma på spisen istället -.- segt!

Hur dricker ni ert te? vad har ni i och vilken sort brukar ni ha ?:)
Jag dricker hallon te med 5 socker bitar och mjölk! , nyttigt som bara den! *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0