hello world

Hej på er ! tredje gången jag skriver om det här inlägget för att det inte publiceras! :@

Kom hem från huddinge för en liten stund sedan. Mitt legg kommer komma om 2 veckor typ! :D
Köpte även lite grejer på rean inne på hm! ska visa er ikväll , håller på och laddar kameran nu.

Jag har gått ner2 kilo!!! inte bra inte bra.. måste verkligen gå upp dom igen och gärna några extra ;) så jag försöker äta så mycket som möjligt , men det går inge vidare... nu ska jag få i mej några pannkakor!
hörs sen.



den här blir nog min nästa mobil (a) fin va :D Nån utav er som har en sån här? Sony ericsson X2 eller X1?
berätta gärna om den är bra eller inte och vart man kan köpa den billigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0