galenskaper

Hej! , usch vilken dag!
Gick upp tidigt ... åkte buss till skolan med Anja! Träffade alla :D:D och sen fick vi se dom nya grupperna.. inte nöjd ska jag säga! smågrupperna var väl helt okej men dom andra.. not good.
Hade No första lektionen helt okej , ida och jag hade kul iaf ! Efter lunch hade vi idrott , pallade inte ta med kläder så kollade på , inget jag ångrar om man säger så! (; Sista lektionen var So , började med franska revolutionen som vi ska ha prov på nästa fredag :O wtf liksom...
Vägen hem eller ja vägen ut från skolan var as kul! HAH gud vad randi och jag garvade! höjdpunkten på dagen asså! Ida följde med mej hem efter , vi kollade på tv pratade och lite så! det var länge sen vi gjorde de faktiskt!

Någon mer som började skolan idag? vad tyckte ni isånnafall?;)

Minns ni dom här skorna som jag la in för nån dag sen? :D ska få dom när jag fyller år (a) den 31 januari för er som undrar ! iiiiiiiih =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0