ett nytt år en ny början!

Halloj på er! och gott nytt år! Jag firade nyår med mina bästa vänner givetvis , vi hade det grymt kul som alltid! :D har inga bilder för har inte fått dom från anja och ida än... OM NI SER DET HÄR SÅ SKICKA!!! haha
Som sagt så kör jag igång igen nu iår ! ska försöka uppdatera så mycket som möjligt :)
Anja har lovat att göra en design till mej ! hon är så duktig på det!

Vad har ni för nyårslöften?
själv har jag mest saker som jag ska satsa mer på och lägga ner mer tid på! som t.ex skolan , tambur osv.


En hyffsat ny bild på mej ! , tycker jag har förändrats ganska mycket iår! eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anja ♥

haha :D <3

2010-01-05 @ 14:46:36
URL: http://anjaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0