kkkkallt!

Hejhej! , skrev ett inlägg imorse men det försvann och jag hann inte skriva ett nytt -.-
Den här dagen har jag iaf tillbringat med Randi :D vi hade jätte kul som vanligt ! Randi klippte sej och färgade håret rosa!, haha ni skulle sett frisörens min när hon sa att hon ville färga de rosa ! vi garvade som fan .

Gud vad kallt det har varit idag förresten! frös ju bokstavligt talat rrrruuuumpaaaahhn av mej !! okej inte riktigt men ni fattar. jag vill ha sommar och det nu! vill inte vänta i flera månader :'( Är riktigt avis på Emelie och Jennie som åker till spanien om några dagar! tycker dom kan skippa alla kläder och ta med sej mej i resväskan istället! lite trångt kanske men helt klart värt de :D

Nu sitter jag i köket och kikar runt på facebook ,ska nog röra mej neråt snart bekvämare att sitta i sängen inte sant? hörs senare ikväll! puss.

(har inga bilder på pappas dator så ni får stå ut)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja alltså jag har storlek 35, brukar ha 36 på vissa skor men dessa är ganska stora i storleken så dom passar inte mig. Jag köpte dom från skopunkten :)

2010-01-05 @ 21:04:08
URL: http://sandrasellclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0