blogg.se -.-

Hej! , Har inte kommit in på hela dagen! störande ? japp!
om inte det här inlägget publiceras kommer jag löpa amok !

Idag åkte jag till stallet runt 11 med bästa sara! :D , Fixade till tambur! älskade häst! och sen klockan ett hade jag grönt kort kurs , vi stod ute hela tiden så det var ***** kallt!  vi lastade och lyssnade på när elin pratade och visade häst vid hand. Efter nattade jag tambur sen kom Saras mamma och hämtade oss direkt , vi var helt genomfrusna så vi ville åka hem direkt!

Här hemma har jag mest suttit i soffan under ett lager av filtar och kollat på tv , peter pan bland annat!
Åt lite kladdkaka också (a) Men nu ska jag in i duschen!

Vad har ni gjort idag ?:)


jag och tambur <3

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Jag har ridit, skött om Mr Bean, tittat på ponnycupen, m.m. :P

2010-01-06 @ 22:55:49
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

ridit carat, skött sheila, kollat ponny cup och tävlat ponny cup på nova! :D <3

2010-01-07 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0