tonight

Hejhej !
Drog in till stan med Randi en stund när iprenen började värka (: Hon skulle köpa sin skjorta som är likadan som min men i en annan färg ^^ Men den fanns inte kvar i hennes storlek så hon ska vänta typ (: jag passade på att prova min (a) I LOVE IT ! skulle verkligen behöva råna en bank alltså.... nån som är på?(a)

Men vi gick runt lite ... såg paulina danielsson på plattan heh! flummade lite på tåget hem ^^
När jag kom hem så åt jag middag och pratade med bästavän i tele. Klockan 8 kollade jag Såklart på 90210! nån mer än jag som följer det ? oj vad jag frågar mycket ,  men det är väl bra.
Sen har jag mest kollat på disney channel,smsat & ätit choklad (a) btw jag saknar min wilma:( för er som inte vet så är det min hund,hon ska bo hos mammas kusin i 2 veckor typ.. min lille bebis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0