sjukling var det här

Hejhej!
Är det bara för mej som blogg.se inte har funkat på hela dagen ? :S har inte kommit in alls... hmm..

Gårdagen gick både bra och dåligt ^^ Fixade och gosade med Tambur när jag kom! älskar den hästen!<3
Vid 2 vad jag funkionär med Emelie , det var faktiskt kul :) Mickis och tambur kom 3a! dom var super duktiga! grattis grattis (:
När jag kom hem hade jag nästan 39 graders feber ! mådde sjukt dåligt! kändes som om jag var döende typ :S okej inte riktigt men jag har aldrig haft så hög feber .. kollade på olika disney filmer och åt glass/ipren hela kvällen.

När jag vaknade imorse hade jag ingen feber och var inte alls lika förkyld längre! prima prima! helt otroligt att det gick över så fort. Duschade länge på morgonen ! jätte skönt (: älskar att duscha efter att man har haft feber för man känner sej så otroligt fresch ;) Pratade med anja i telefon hon hade lite tråkigt på sin lektion så jag pratade med henne medans jag åt frukost. Sen bakade jag kladdkaka! Som jag säger : Allt blir bättre med lite (läs:mycket) kladdkaka i livet! haha
Resten av dagen har jag städat lite och kollat på film , kollade på alvin och gänget! älskar den filmen (a)
Hela kvällen har jag pratat med Anja om allt mellan himmel och jord , älskar dej bästa vän <3

Blir nog ingen skola för mej imorrn... om jag mår bättre kommer jag åka och rida och gå till skolan på onsdag! hoppas ni mår bättre än vad jag gör ;) puss och godnatt <3

damn! nu funkar det inte att ladda upp bilder heller -.-

Kommentarer
Postat av: randi

sv: calle med walking in memphis :D

2009-09-22 @ 13:44:39
URL: http://raandi.blogg.se/
Postat av: randi

if you have a bad day(8) ;) knaprr knaprr x)

2009-09-22 @ 13:48:26
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0