hard work work

Hejhej ! sorry för den dåliga uppdateringen igår, kom konstigt nog inte in på blogg :S men alla andra sidor funkade prima.. weird men nu är jag tillbaka :D

Hann inte blogga imorse, försov mej lite hehehe. Första lektionen var engelska! (lunch) Sen hade vi so, satt bara och pratade med Anja och daniel ^^ på svenskan skulle anja och jag jobba rejält men det slutade med att vi satt och as garvade åt jag vet inte vad :) haha sånna är vi.
Sista lektionen var idrott -.- har haft ont i huvudet hela dagen och det vart inte precis bättre av att springa hur länge som helst sen skulle vi springa så snabbt vi kunde flera gånger i en uppförsbacke -.- jobbigt som fan! det bara dunkade i huvudet hela tiden...
Hade sällskap med Randi hem  , köpte en piggelin i centrum! Några killar frågade om vi kunde köpa cigg till dom ! HAHA dom var typ äldre än oss liksom :S 
ja ba : och vi är ju över 18 också ? dom ba : hehehe.

Nu sitter jag och Randi hemma hos mej och äter mackor ^^ Jag knaprar ipren, vill ni läsa mer om detta så tryck HÄR haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0