Funkionär

Godmorgon!
Hur mår ni ? :) själv mår jag väl sådär , är helt täppt i näsan och ja sen har vi ju mitt knä.. fast det börjar kännas bättre :)
Idag ska jag till stallet och fixa till tambur sen ska jag vara funkionär i 2 klasser eller kanske 3 får se, är uppskriven på 2 iaf. Marre och Becka ska vara med och tävla :D även Tambur och Mickis ska vara med !
Jag ska vara in och ut släpp med Emelie så jag kommer se allt ;) Får se när jag kommer hem vet inte hur lång tid det tar .

Vaknade faktiskt ganska tidigt idag :S var vaken till halv 2 och vaknade halv 10 ! är väldigt pigg faktiskt hmm.. konstigt. Nu sitter jag och äter frukost och kollar på disney channel (a) heh tönt man är.
Vad ska ni göra idag? :)

har inga bilder på pappas dator så ni får klara er utan det den här gången ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0