bildbomb

Hej på er !
min uppdatering den här veckan has really sucked!
Har haft ganska mycket att göra så har inte andvänt datorn förutom till pluggningen. I tisdags hoppade jag terräng med Symfonie , han var pigg och glad och det gick bra förutom att han bockade av mej precis innan fasanskyddet.. slog i knät rejält så det svullnade upp och vart alldeles blått,har haft rätt ont och har det fortfarande. har nu en sak runt knät som håller ihop :)

Idag var jag i stallet och fixade hos tambur! hängde runt med Sara också. Var hemma vid halv 3 sen dess har jag typ bara kollat på tv och fixat lite. Tänkte lägga in lite bilder från när jag,sara,anja,ida och randi var vid örnberget och fotade!

    
    

Det var några av dom ! ganska flummiga bilder (a) kommer lägga in fler en annan dag (:

Kommentarer
Postat av: sara

Haha men gud XD

2009-09-20 @ 09:13:51
URL: http://rosajeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0