Ben&jerry kväll med hela gänget

Godkväll (: , kom hem för bara en liten stund sedan! har haft gryyyymt kul !

Jag,anja,emelie,jennie,ida & zimone åkte först tåg till karlberg och sen buss till västra skogen, vi hade lite roligt på vägen dit ^^ kände mej som en turist haha!
Vi mötte Emelie s och Rebecka där och så drog vi till nåt ica och köpte ben&jerry´s och andra gottigheter (: Ylva och Debbie kom också <3 Då gick vi hem till Rebecka och så åt vi glass och snackade om allt möjligt (: vi började kolla på nån film men det var typ ingen som kollade för vi pratade och så , stängde av filmen efter ett tag hehe.
vi körde sanning eller konka,  hade "is på mage" tävling! *haha* , sjöng i folks "brevinkast"(?) och massa annat :P Grymt kul var det iaf!
Jag tog inga bilder men Debbie gjorde och dom kommer väl upp på ansiktsboken imorgon så då kan jag lägga in dom annars får hon skicka (: Men nu ska jag äta upp min glass sen ska jag sussa , Jag ska ha tambur imorgon så ska upp tidigt får se om jag bloggar på morgonen . puss & godnatt

btw! varför kommenterar ni inte ? :O jätte trist att blogga om man inte får nån feedback :( kom igen nu folks!

Här har ni en bild från järvsö , Anja & ylva är dock inte med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0