beacuse i miss you babe and i dont wanna miss a thing

Hejhej ! Hur mår ni? Jag mår bra , hade kort skol dag idag slutade vid 10 över 12 ! skulle egentligen haft 2 timmar hemkunskap men vår lärare var sjuk så vi fick sluta :D
Vilket fint väder det är idag förresten! imorse var det riktigt kyligt men sen vart det varmt! satt i solen och lyssnade på musik på lunch rasten (: me like! jag vill inte ha nån kall,tråkig,grå höst..

Sitter just nu på tumba bibliotek ! ska åka vidare till stallet snart men eftersom att vi slutade tidigt så tänkte jag passa på att blogga när jag ändå går förbi biblioteket ;D
Ikväll blir det dags för freeedagsmyys! nån mer än jag som har fastnat för den låten ? (a) haha
Ska iaf mysa framför idol och mamma skulle köpa gottigheter och hyra en shopaholics bekännelser :D mysmys (: Vad ska ni göra ikväll?

Nu går min tid ut om 2 minuter :S , vi hörs ikväll när jag kommer hem från stallet! puss på er


Kommentarer
Postat av: Madde

se indiana Jonse om typ 2 min :P

2009-09-11 @ 17:23:46
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0